Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2013 12:49 - Всеки един ден е ново начало! +/-
Автор: rustlemyjimmies Категория: Лични дневници   
Прочетен: 886 Коментари: 0 Гласове:
-1



Това е първия текст, който създавам по своя собствена инициатива. Не съм задължен да пиша домашно по литература, не съм задължен да пиша тема за някой изпит, не ми се налага и да пиша мотивационно писмо. Пиша, защото днес това е моето ново начало. Днес ще съм блогър!

О, колко прекрасно е това. Настръхвам като се замисля колко много възможности се откриват пред мен - хората ще четат какво съм написал и ще се съгласяват или пък също толкова вероятно е да са против казаното от мен. БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ! Ще мога да споделям мислите си с хора, различни от обичайните 5-6 човека с които общувам по-активно! Май не трябваше да казвам че са 5-6, може би ако бях казал 30-40 щях да впечатля някого и да спечеля малко симпатии, все пак е важно за доброто ми начало ... късно, мързи ме да се връщам и да редактирам ... както е казал народа: "По дрехите посрещат, по акъла изпращат". Първото впечатление не е всичко! 

Темата, която съм избрал е дословен цитат на една много мъдра (или поне така се твърдеше в сайтчето, в което я прочетох) мисъл, като съм си позволил своеволието накрая да добява +/-, сиреч добре ли е това или не! Живеем в много динамично време и това ни позволява с голяма лекота да се прехвърляме от едно занимание на друго, без да обръщаме поглед назад. За това съм пример и самият аз! Преди, да речем, 100 години човек, който е искал да създаде текст, достъпен за много хора, надали е имал възможността да започне да го прави 2 минути след като в него се е зародило това желание. Звучи наистина добре! Ще допълня последното изречение като ви препратя към ентусязма, който изразих по-горе.

Да де, ама сега какво? Всъщност май трябваше да помисля малко преди да започна да пиша. Реално имам възможността да пиша и нищо не ме спира. Не би трябвало да е непосилна задача за мен, все пак в училище съм се изградил като една всестранно развита личност. С еднакъв интензитет съм изучавал биология, химия, немски, география, литература, философия, история... Опаа! Секунда само! Май не ги изучавах много, много, май оценките ги изкарвах от разни доклади, които постоянно копирах от интернет, а на контролни отново преписвах от интернет, само че тогава го правех телефона си - последен писък на технологията. Всъщност не е голям пропуск като се замисля. Оценките си бяха съвсем на ниво, а ако някога ми потрябва нещо, което съм пропуснал да науча преди, винаги мога да го проверя онлайн.

Хаха... смехурия! Пишлемето, пардон - всестранно развитата личност си мисли, че щом всичко го има в интернет, значи няма нужда да го има и в главата. Замислете се, когато искате да водите разговор с някого, то с човек ли предпочитате да говорите или с интернет? В днешно време почти нямаме избор ако трябва да съм честен. Говорим посредством интернет или когато сме заедно на живо доста често зяпаме в телефоните си ако недай си боже се зароди някакъв спор, то веднага го решаваме като пича с по-бързия телефон провери в гугъл. Честно да ви кажа, когато съм си писал с cleverbot-a разговора ми не се е различавал чудовищно много от разговора ми с някого по фейсбук. 

Само че това го казвам тук, а не в очите на някоя друга всестранно развита личност, защото тогава ще накърня егото й и става страшно. 

Ако попитаме пичовете, които са конструирали сувалката, която отведе човека на луната, надали ще се похвалят че просто им е скимнало да го направят и са попрочели 1-2 учебника по физика и БУМ!!!! Имаме сувалка :D! Май човечеството е трябвало да извърви един доста дълъг път, осеян с проби и грешки, за да достигне този подвиг! За мен не по-различен е и отделния човешки живот - Който иска да скочи, първо трябва да приклекне.

В нашето съвремие имам чувството, че всеки ден, всеки започва от начало. Всеки иска да е най-добрия и когато види, че в една област не е, на другия ден се прехвърля някъде другаде, където да си пробва късмета. Разбира се не забравяме и да завиждаме на по-добрите от нас, Завиждаме, а не се учим от тях. Защо ли? Защото ние сме уникални, ние сме талантливи, а и + това всичко си го има в интернет, защо да признавам недостатъците си пред някой, който може и да е способен да ми даде съвет, след като всичко си има в интернет? Само че, когато се прибера в къщи и отворя интернет за да се поинтересувам как да стана по-добър в това, което съм започнал отнякъде си излиза нова възможност, звучаща още по-добре от днешната. Утре ще започна с това... и без друго пича днес беше по-добър от мен, но утре ще го изумя с новите си възможности... О, колко прекрасно ще бъде! Ще му покажа блога си и той ще види колко много съм изписал, и ще ми завижда! Само дано утре не срещна някой, който също има блог и недай си боже да е по-добър от моя! Нищо имам и план Б - преди малко четох и една статия за психологията ... може да се пробвам да бъда психолог ( не професионално де - просто ей така да разправям на хората това и онова и да ги впечатлявам).

Всеки един ден е ново начало, но за жалост често си остава само това - просто едно НАЧАЛО!



Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rustlemyjimmies
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10016
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031